Klantenservice & klachten

Het kan voorkomen dat een product onjuist bij u terechtkomt of dat u een product wilt retourneren en/of ruilen. Wij hebben hiervoor de klantenservice die u graag verder helpt. U kunt het beste even contact opnemen via klantenservice@slaapt.nl of bellen naar +31 85 303 0798. De klantenservice hanteert doorgaans onze gebruikelijke openingstijden:

Maandag: 10:00 – 17:00
Dinsdag: 10:00 – 17:00
Woensdag: 10:00 – 17:00
Donderdag: 10:00 – 17:00
Vrijdag: 10:00 – 17:00

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@slaapt.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.