Veelgestelde vragen
Nee, wij brengen geen verzendkosten in rekening.
Dat is mogelijk. Wij hanteren een proefperiode van 30 nachten. Bevalt de deken niet of is deze niet naar wens? Dan kunt u deze gratis retourneren.
De eenvoudigste manier van retourneren is het formulier invullen op onze pagina verzending & retouren. Zet hier het ordernummer bij in combinatie met de reden van retournering. Wanneer wij het product ontvangen storten wij het aankoopbedrag binnen 7 dagen terug op uw rekening.
Het is één keer mogelijk om een product gratis te retourneren. De tweede keer brengen wij de retourneerkosten in rekening. Dit is ongeveer € 5,-.
Heeft u een klacht over onze producten? Stuur dan een mail naar klantenservice@slaapt.nl of vul onderstaand contactformulier in, dan helpen wij u graag verder!
Heb je iets via onze webshop besteld dan zit de factuur als het goed is in de bijlage van de bevestigingsmail van jouw bestelling.
Is dit niet het geval stuur ons dan een mailtje of maak gebruik van ons contact formulier.
Heb je een product van ons besteld via bijvoorbeeld Bol.com? Stuur ons dan een mailtje met je bestelnummer en we zullen de factuur naar je toe mailen.
Stuur ons een bericht
Heeft u een vraag over onze verzwaringsdeken of website? Wij helpen u graag verder. Stuur ons een bericht via het contactformulier of de chat.
Slaapt.nl
Sleep Commerce B.V.
De Spil 6a
3774 SE, Kootwijkerbroek
KVK: 83548300
BTW: NL862912660B01
Ma-vr: 08:00 - 22:00
Za: 09:00 - 17:00
info@slaapt.nl
Ma-vr: 09:00 - 17:00
Ma-vr: 09:00 - 17:00
Bent u benieuwd of we uw bedrijf ook kunnen helpen?
Stuur ons een e-mail en we nemen snel contact met u op!